dilluns, 23 d’abril del 2012

Avui Sant Jordi


Avui és Sant Jordi, dia del meu patró. Els carrers s’omplen de gent amb ganes de vendre roses i llibres, i gent amb ganes de comprar, si arriba la butxaca.
Jo soc dels que considero que hauria de ser festiu. Si és el patró doncs s’ha de notar d’alguna forma. Per tant no estic d’acord amb aquells que diuen que si fos festiu la gent marxaria a la platja o a la muntanya, i no sortiria al carrer a comprar. Com sempre la pela pel mig. Que hi farem, som com som.

Avui els meus pares celebren els 50 anys de casats. La més gran enhorabona. Diuen que ja no en queden que durin tant. No ho crec. Precisament dels que ja no en queden són dels que arriben als 25.

En el meu darrer escrit, comentava l’acte de la visita a Torredembarra. Doncs avui, aquell acte ja és història viva de l’agrupació dels Armats de Torredembarra. Les tres agrupacions participants hem aplegat un total de 130 soldats desfilant. Un dia inesborrable. 
Els Armats a la Plaça del Castell de Torredembarra (Foto: Rita Minguillon)
He publicat l’article corresponent al blog dels Armats i us convido a que hi feu una ullada aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada